З 30 вересня мільйони смартфонів втратили доступ до богатьох вебсайтів.

 08.10.2021 в 11:02

Чому це  сталось? — 30 вересня о 14:01:15 за Гринвічем закінчився термін дії кореневого сертифікату IdenTrust DST Root CA X3 від центру Let's Encrypt, який надає безкоштовні криптографічні сертифікати для 250 млн доменних імен. Новий проміжний сертифікат під назвою ISRG Root X1 не підтримується операційними системами попередніх поколінь. Так користувачі багатьох моделей смартфонів, планшетів і ПК не змогли відкрити велику кількість сайтів. 


Проблема торкнулася таких пристроїв:

  • iPhone і iPad з версією iOS 9 або старше, наприклад, iPhone 5;
  • ноутбуки MacBook із macOS 10.12.0 і старше;
  • смартфон на базі та Android 2.3.6 і старше;
  • ПК з Windows XP Service Pack 2, Ubuntu старше 16.04, Debian 8, Java 8 старше версії 8u141, Java 7 старше 7u151, NSS старше 3.26.
  • старі моделі смарт-телевізорів і пристроїв Інтернету речей (IoT);
  • PlayStation 3 і PlayStation 4 з версією прошивки старше 5.00;
  • Nintendo 3DS.


Як виправити ситуацію на пристроях с застарілим ПО:

  • Перший варіант:

Оновити операційну систему, разом з оновленням завантажаться і актуальні сертифікати, а також оновити веб-браузер, яким ви користуєтесь.

  • Другий варіант:

Використовувати веб-браузер Mozilla Firefox, завантажити його можна за цим посиланням: онлайн-інсталятор або оффлайн-інсталятор.

  • Третій варіант:

Встановити новий сертифікат у ручному режимі, для цого:

На ПК з ОС Windows:

  • Завантажте нові сертифікати на ваш пристрій за цими посиляннями ISRG Root X1 та Let’s Encrypt R3, а далі
  • Відкрийте файл подвійним кліком, або правим кліком та оберіть пункт «Встановити сертифікат»

  • Оберіть розшташування «Локальний компьютер»
  • Далі «Довірені кореневі центри сертифікації»
  • Готово


На Android-пристроях:

  • Завантажте сертифікати ISRG Root X1 та Let’s Encrypt R3
  • Для додання нового сертифікату потрібно настроїти блокування єкрану, для цього:
    йдемо в Настройки → Екран блокування і захист → Тип блокування екрану. Тут встановлюємо PIN-код або інший спосіб блокування.
  • Далі йдемо в Настройки → Екран блокування і захист → Інші параметри безпеки.
  • Мотаємо вниз і бачимо потрібні нам пункти:
    • Сертифікати безпеки
    • Сертифікати користувача
    • Встановити з пам'яті
    • Видалити облікові дані
  • Натискаємо Сертифікати безпеки, знаходимо застарілий сертифікат Digital Signature Trust Co. (DST Root CA X3) і відключаємо його, щоб телефон не намагався використовувати цей ланцюжок.
  • Повертаємось у попереднє меню та натискаємо «Встановити з пам'яті»
  • Знаходимо завантажені попередньо сертифікати, натискаємо на нього і встановлюємо. Використовується для VPN і додатків.
  • Повторюємо для другого
  • Перезавантажуємо телефон.


На iOS (iPhone і iPad з ОС до 10 версії)

  • Завантажте файл сертифіката ISRG Root X1  та Let’s Encrypt R3 на пристрій.
  • Перейдіть в «Налаштування» -> «Основні» -> «Профілі і управління пристроєм» виберіть сертифікат ISRG Root X1 і натисніть «Встановити».
  • В Налаштування »->« Основні »->« Довіра сертифікатів »включите« Довіряти кореневих сертифікатів повністю ».

Преимущества оптического подключения GEPON и GPON

 01.02.2021 в 00:00

Так как оптоволоконный кабель обладает неограниченной пропускной способностью, то прокладка линий с использованием данных кабелей приобретает все более широкую популярность. Технология PON основана на использовании энергонезависимого оборудования, а значит можно забыть про отключение интернета из-за перебоев с электричеством и поскольку оптоволокно не проводит электрический ток — можно забыть про перебои с интернетом и сгоревшее оборудование после грозы. В первую очередь данная технология полезна в частном секторе и селах.

 Многие из наших абонентов уже успели оценить преимущества новых технологий:

  • Высокое качество соединения с минимальными задержками без обрывов и помех.
  • Доступность скоростей и тарифов свыше 100 Мбит/с
  • Защита от наведения статического электричества в кабеле
  • Прощай зависимость от электричества на узлах связи


Узнать доступен ли в вашем районе новый тип подключения можно по телефонам тех поддержки:

(050) 422-96-95

(050) 847-60-70

*

Техническая поддержка ОНЛАЙН

 04.03.2020 в 11:12

Рады сообщить вам, что теперь на нашем сайте работает функция ONLINE Поддержки.

Отныне Вы можете задавать свои вопросы оператору технической поддержки прямо в браузере.

Для этого найдите курсором мышки всплывающее окошко с левой стороны страницы, введите ваше имя,  адрес электронной почты и подождите свободного оператора.

*

                                                                                                                               

С Уважением Компания PitNet


P.S. На данный момент мы не можем обеспечить круглосуточную работу Тех.Поддержки, просим проявить понимание.

Мы в Facebook!

 23.10.2019 в 16:20

*

Уважаемые абоненты! Рады сообщить вам хорошую новость. Теперь у нас есть страничка в социальной сети FaceBook

На ней вы найдете актуальную информацию о проводимых акциях, новостях мира информационных технологий, а так же важные объявления касающиеся работы нашей сети.

Что бы не пропустить важные новости и быть в курсе событий, а так же иметь возможность задать вопросы нашей  Online  — техподдержке через  личные сообщения — подписывайтесь на нашу страничку PitNet

Новые стандарты ETHERNET уже в разработке

 12.04.2016 в 15:30
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) — инженерный институт по электронике и электротехнике работал над формированием рабочих групп по разработке новых стандартов: IEEE 802.3 NG-EPON и IEEE 802.3 2,5 Гбит/с и 5 Гбит/с Ethernet over Backplane and Copper Cable.

Задачи первой группы заключаются в исследовании и разработке новейших оптических соединений следующего поколения. Вторая же группа будет заниматься разработкой Ethernet с пропускной способностью 2,5 Гбит/с и 5 Гбит/, основываясь на медных соединениях.
Разработанные и готовые к выходу спецификации стандартов появятся не ранее 2017 года.

*

Вопросы? Жалобы? Предложения?

 12.04.2016 в 10:52

    В целях повышения качества обслуживания  компания PITNET предлагает абонентам возможность написать письмо руководству. Если у Вас возникают какие-либо вопросы, жалобы, предложения, пожалуйста, сообщайте нам об этом. В главном меню сайта выбираете раздел ЕЩЕ, далее ВОПРОСЫ? ЖАЛОБЫ? ПРЕДЛОЖЕНИЯ?и заполняете предложенную форму.

    Письмо, написанное Вами в данном разделе, рассматривается непосредственно директором.